Gå til hovedindhold

Support

Er du forsker og har brug for support til brug af DeiC Dataverse?

Institutioner tilsluttet DeiC Dataverse er selv ansvarlige for at supportere egne brugere. Er du forsker og har brug for support til brugen af DeiC Dataverse skal du kontakte din egen institutions Front Office.

 

Er du tilknyttet Front Office og har brug for hjælp til at supportere lokale brugere?

DeiC Dataverse driftes for DeiC af KU-IT på Københavns Universitet. Sidder du i Front Office og har brug for hjælp til support af lokale brugere skal du kontakte KU-ITs service desk:

KU-IT Support

Tlf: 35 32 32 32

Åbningstider

Mandag - fredag

Kl. 7.30 - 16.00

Lukket lørdage, søndage, helligdage, 5. juni samt 24. og 31. december.

 

Har du brug for at kontakte DeiC direkte omkring DeiC Dataverse?

Hvis du har brug for at rette direkte henvendelse til DeiC med f.eks. udviklingsønsker eller lignende skal du kontakte DeiCs Data Management Backoffice.

Revideret
04 dec 2024