Den ledige stilling er i DeiCs kommunikationsteam. Personen skal blandt andet stå for disse opgaver:
- Planlægge og afvikle den årlige DeiC konference med ca. 200 deltagere.
- Skrive artikler, nyheder og brugercases til website og sociale medier.
- Vedligeholde og udvikle tekst til website og i publikationer.
- Være ansvarlig for udstillingsmateriale og merchandise.
- Koordinere og assistere øvrige interne og eksterne events.
Den nye kommunikations- og konferenceassistent skal kunne arbejde selvstændigt og effektivt. Man skal kunne trives i de kaotiske dage omkring konferencen og bevare overblikket.
Ansøgere skal kunne formidle tekniske beskrivelser i et let forståeligt sprog. De har en relevant uddannelse på området, fx på diplomniveau. De har måske i forvejen kendskab til it-branchen eller forskningsverdenen.
Arbejdsstedet er enten DTU, Lyngby Campus eller DeiC sekretariatet med kontor på Aarhus Universitet.
Der er ansøgningsfrist den 31. maj.
Læs mere
- Konference- og kommunikationsassistent til DeiC, jobopslag fra DTU